Godmorgon

Igår var inte så kul som man trodde att det skulle vara:( Bussresan dit var okej, sen början var skitkul (tyckte jag) men nu så blir bahnof bara mer och mer likt ekebo. Visst alla kan ha sina "fjortisperrioder" under en kväll men detta var så mycket värre. Dessutom så kan folk inte sluta tafsa heller, puttar man bort dem så visar det väll att man inte är interesserad? Det var inte det roligaste bahnof men det funka, är det likadant nästa b-hof så tror jag att jag ska pensionera mig från det.
Men kvällen blev iallafall bättre sen när man kom hem med 6tjejer. Vi satte oss och åt knäckebröd och snacka skit om allt på bahnof och sen hittade vi platser så alla skulle ha någon plats att sova på senn slutade det med att Wadde och jag somnade framför brasan, Mysigt!
Sen när jag vaknade i morse vid 8? tiden så sov fortfarande alla, så jag lade mig ner och spelade på mobilen i 3 timmar(Y) Nu har alla stuckit och jag håller på att återställa mitt rum till dess förra skick, går väll sådär ;) Men har inga bilder ännu, men det kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0