SingStar

Hej alla bästa!
Som sagt så stack jag till Emma idag och direkt när jag kom så gick vi till parken och sen till Ica. Efter Ica så gick vi hem till Emma igen och sjöng singstar, man har ju skönaste sångrösten! (eller inte) Det finns bara en sak som jag vill säga; Jag bor vid Lila kiosken, Ja! (Insiderskämt) Men förövrigt så var detta en myskvälll, dock så hade jag hellre åkt till B-hof! Jag vill bara träffa nytt folk!
Ego (a
'
Emma knäböjer till mig (Eller torkar upp Lokan som hon spruta över hela köket)
Suddig blid så man inte ser mig ;)
Men nu ska jag lägga mig i sängen! Ska upp vid halv 8 för ska vara hos frisören vid 8 imorgon -.-' Glömmer man att boka tid så får man skylla sig själv! Nu blir jag ännu blondare (som om det skulle behövas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0