Dagen

Nu är jag uttråkad så nu ska jag göra något riiktigt lökigt(Y)

Dagen började såhär, åkte till skolan och håla hade vi där.
Gick till maten och lade upp på faten.
En aning ont i magen man fick, men bättre blev det när jag gick.
Så alla trodde att jag skulle dö, men jag sa: jag är förstoppad av allt hö.
Senare när historian var slut var också magonten det (jag tror det va för jag blir för fet)

Sen när jag kom hem så sov jag som en död, men sen vaknade jag för jag fick andnöd.
Då märkte jag vad klockan var, den är ju helt oförutsägbar!
Jag kastade på mig kläder och sprang ut från där jag bor, så kom jag på: Fan jag glömde mor.
In och kalla på henne, sprang ut och satte på mig mitt bilspänne.
Till dansen jag kom, det visade sig att jag inte hade så bråttom. ln
Men sen när jag tittade på mig i spegeln när jag dansa tänkte jag: jag liknar en transa.
Men the show must go on som man kan tala, sen upptäckte jag att golven var cp hala.
Så jag ramlar ner och svimmar och nu sitter jag här hemma och rimmar.

klaga inte för jag skrev detta på fem minuter!

Men kyss och godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0