Fredag+lördag

Skittråkig söndag igår! Min bror och min syster fick lov att gå ut men inte jag för jag skulle hjälpa till med pappas överraskningsfest som vi har idag (lördag), och ändå så gjorde jag i princip ingenting så jag la och tyckte synd om mig själv hela kvällen. Idag har jag iallafall varit duktig och hjälpt min far med veden i en till två timmar, märks att man har mer muskler än förra året.
Sen så blev det att jag fick sticka iväg med pappa idag så mamma och syskonen kunde fixa det sista och så alla gäster skulle hinna komma. Sen springer jag in före pappa så alla vet att han kommer och han har såklart inte anat någonting.

Mitt fredagssnacks(nyttigt?)

Pappas entré. (Lördag)
Massa vuxna
Massa barn
Tröja som jag fick låna av mamma, älskar den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0