Fredagsmys!

I fredags så åkte jag direkt hem till Sara och Emma efter skolan med Maria, vi skulle hitta en låt som vi ska sjunga på en konsert och resultatet blev lively up your monday.

Sen när Maria åkt så bjöd jag in mig på filmkväll där. Men det blev inte så mycket till film utan vid 10-11 tiden så bakade vi och kollade på olika tv program. Vi började också kolla på The Hurricane som är en sjukt bra verklighetsbaserad film! Den rekomenderas starkt!


Kakan smakade som en sockerkaka i choklad men med kladd i? Typ som en kladdkaka.


En bild på Sara från i somras.


Sara och Emma från i sommras.


Bild på Emma och Maria från nian.


Jättegammal bild på mig och Sara på Åhléns.


picknik, God knows when.



Emma

Jag

Sara

Maria

Sara och Emma


Maria



Jag och Sara




Blev liten bildbomb där men det är väll alltid kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0