Söndagsmys!

Typ slappat hela dagen förrutom vid två tiden så jag sprang en liten runda. Tips, ta en allergitablett innan du springer i skogen och du inte tål pollen^^ Sen har jag bara slappat hela dagen för jag mår inte helt okej. Kollade solsidan innan, det är den bästa Svenska serien som finns.! Men nu ska jag äta en massa äpplen och fortsätta att göra ingenting.

Tips när du springer:


* Om du inte orkar fortsätta springa så fortsätt! Det mesta är psykiskt.
* Ät inte precis innan utan vänta med att springa när du ätit, inte så gott när maten kommer upp.
* Titta inte ner när du springer, då är inte luftvägarna fria.
* Andag in genom näsan och ut genom munnen så får du inte lika lätt håll.
* När du ska välja kläder till att springa så ska det vara precis så du fryser när du går ut så springer du dig varm sen.
* Lyssna på pigg musik som du gillar så blir du peppad.
* Drick mycket vatten efteråt och ät en frukt, gärna banan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0