Today's the day

Vaknade tio idag och en halvtimme senare kom Rebecca så stack vi till bk (storköpet) där vi träffa Hiffe. Där handlade vi en massa sen stack vi hem till Hiffe och bakade negerbollarx2, chokladkaka, vaniljbullar och kanelbullar. Bilder kommer sen. Sen kom Mange och Casper också dit men vi stack typ fem minuter senare. När jag kom hem så kom min kusin och hennes föräldrar men de gick senare och jag stannade kvar och spelade spel med kussen.
Sen kom familjen hem så stack vi iväg och åt pizza. När jag sen kom hem stod det 3 kvinnor utanför vår dörr och plingar (det va ingen hemma). Så släppte jag in dem (Paow, Wadde och Kenneth). strax senare kom Polski. Vi slängde ihop en fruktsallad och kollar nu på melodifestivalen.






Melodifestivalens Euuwe Outfiter:



Linda Bengtzing med marknadsklänning och färgade hor-skor.


Sanna Nielsen med en short-jacket som är helt ***! (O vadfan gör hon i den "klon")??

Några av de snyggaste outfitsen!



Nicke Borg med kläder som är så Nicke!



Äkskar Eric Saades jacka!


Så kan det va, kyss för idá!

Kommentarer
Postat av: Arntkarolina

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2012-01-26 @ 09:42:03
URL: http://arntkarolina.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0