Vi Testar!

JAg hatar när mitt hår är som det är (väldigt fluffigt och slitet) och jag har testat lite "berömda" schampon,


Detta är bästa schampot och balsamet by far. Håret blir mindre slitet och det gör inte håret fett som vissa moisture produkter brukar.



Den andra jag testat är Franck Provost vilket är ganska bra men håret blir inte lika mjukt som med Tresemee.



Syoss. KAn jag inte säga att jag är ett så stort fan av. Håret blir inte mjukt och det blir en massa volym av den(Vilket jag redan har gott av)



Bobbys kan jag säga att jag absolut hatar. Det enda possitiva är den goda lukten, vilket är konstigt eftersom jag starkt rekomenderar hårsprayet.


Och den bästa hårinpackningen är fortfarande Aussies!

"There's more to life than hair but it's a good place to start" The Aussie Philosophy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0