Full day!

Sjukt jobbig dag idag!
Ver ju på fest igår som slutade 12 tror jag eftersom att oinbjudna människor kom dit och för ett slagge (varav jag hamnade mitt emellan och fick mig ett slag i huvudet). haha!
Idag då så vaknade jag vid 9 typ, la och kolla på tv ett tag, gjorde en kvarts fysik och stack sen vid 11 iväg till mormor och morfar. Där va vi ett litet tag och sen så körde JAG vidare till väla. Stolt!
Handlade inget där eftersom att jag är fattig! Sen stack vi vidare till Bk och käkade pommer med hotcheese såsen, har älskat fen sen jag var i Gbg. Efter det så stack vi vidare och kollade Greese (musikal) vilken faktiskt var riktigt bra! Blandannat Kevin Borg och han i Brandsta city släckers var med!
Tro det eller en men efter det så stack vi till Ikea för att köpa möbelputs men istället kom vi hem med ljus, hyllor soptunnor osv.
Nu ska jag kolla film era suckers så GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0