2013

2013 var antagligen mitt mest utmanande men roliga och givande år någonsin. Till största delen så har mitt år bestått av att klämma in studentfirande, vänner och utgångar med jobb och träning som det inte varit lite av igår. Året började iallafall med att jag hade 4 timjobb, Klädbutik, Dhl, Nordic Wellness och Harrys/BW-hotell. Otroligt nog så lyckades jag ta mig igenom våren med lite sömnproblem och stress men nu i slutet så ångrar jag inget! 
 
Tyvärr har jag inte alla bilder på denna datorn men jag gör det bästa av det jag har! 
 

Januari som var första månaden på vårt studentår började med ett perfekt nytt år och som vanligt plugg så det räckte i några år framåt! 
 
 

Febuari 
Jag minns inte riktigt vad som hände här mer än att det var en stooor debatt om att det var hästkött i ikeas köttbullar och findus mat osv.! Ganska kul för någon som inte äter ko och gris. Studenttiden fortsatte iallafall med nya mössor och dessutom ännu mer jobb. 
 
 
 
Mars: 
En händelserik månad med både välgörenhetsmodevisning och london/dover med mamma. Även lite lekar hann man med i skolan. 
 
 
 
April: 
 
Då jag gjorde en av mina bästa resor någonsin och tro det eller ej men det var till Hanover med teknikklassen. 
 
 
Maj: 
 
Värmen som har omgett detta året började redan nu och ja (!) man kunde sola! Öland och studentplanerande på hög nivå! Valborg i lund och helsingborg levererade åter igen! (mogna människor) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Juni: FÖR VI HAR TAGIT STUDEEEENTEN Och gått på bal! 
 
 
Klart ska mamma testa min klänning! 
 
 
 
Okej detta var del ett. Insåg precis att jag har bloggat mer nu än jag gjort på hela året (Y) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0