Efterfesten

Drog till mahiki igår med jo och slutade med efterfest på burj al arab. Ganska häftigt faktiskt, och asstort!

Talang

Så bra flygplan!! Flyger flera meter #talang2015

Hot day

Het dag idag, visarun (47 grader i skuggan i Oman) sen sol och bad hos jo och sen en bio secret date. Kan säga att jag börjar vänja mig vid att dejta och lär mig tycka om det!

Vill också säga grattis till min mor på morsdag, älskar och saknar henne!

Boknörd

Har läst så många böcker nu i mitt liv men känner att jag missat alla klassiker så.. Mitt nya mål är att läsa top 50 klassisiker från "thegreatestbooks.org" hoppas innerligt att det kommer vara bra böcker eftersom jag oavsett hur kass en bok är måste läsa ut den. Har iallafall skaffat första boken nu så har lite läsning imorgon.

Lördag

Strand, Bio, sushi och 100% fukt i luften! Soffor som lutar i biosalongen är så skönt! Bra dag iaf! Imorgon så är det min sista visarun... Känns lite tråkigt men slipper köra!!

Muums

Middagen på red lobster igår med utsikt över burj khalifa och fontänen och bion igår var så mysig att vi kör repris idag igen (i marinan dock).

The act

Igår

Åkte Ferrari igår. En sak jag hade på checklistan här!

Jobb

Jobbade på Dubai mall idag som prompter för ett riktigt roligt jobb. Fick dessutom med mig macaroons hem för några 100

Mys

Så rolig kväll igår först på zuma och sen the act och efterfest. The act är lätt nya favvostället!
Så trött idag så kör greys anatomi hela dagen!

Euro

Stöttade ifrån Dubai. Grattis Sanna!!

Bästa veckan

Okej, bästa veckan någonsin. Sett på East 17 tillsammans med lmfao på cavalli. Efter det efterfest på deras rum till 6 på morgonen.

Dagen efter var det dax igen, denna gången på cirque då vi satt vid VIP bordet med dem igen och senare körde vi på efterfest igen. Denna gången stanna vi till 12 på morgonen och De bjöd på frukost och börja spela in på nya skivan. Så sköna och jordnära killar!

Sen igår blev jag fotad av fotografen Andrea Belluso (bara för skojs skull) men helt sjukt ändå! Bra vecka!!

Havsmys

Legat vid havet hela dagen och sedan käk på eftermiddagen med underbar utsikt!

Lmfao

Lite kul men festa med lmfao på deras bord igår och senar drog vi till deras suit på hotellet på efterfest(y)

East 17 (tidigare känt band i uk) var även på cavalli och innan sågs vi och snacka lite

So fluffy!

He's grabbing my boob!

Let's do this

Oja

Det ända jag ska göra nu är att chilla och se serie. Imorgon blir det packad dag med gym, sol, bad, extra jobb och utgång! Let's do it!

Från yachten igår

Världens största privatägda yacht. Åkte båt med sonen till ägaren
Mums

Bio

Så skönt med en lugn kväll efter att ha festat och lite annat i flera dagar. Så idag kör vi biomys efter en lugn molnig dag på stranden.