Trött?

Har faktiskt varit hyfsat duktig idag! Började då med skolan, fick tillbaka ett Svenskaprov, är inte alls nöjd fast jag fick Vg, jag vet att det är skitbra men när man hade Mvg, i Sv och Eng innan så vill man inte sänka sig^^ Jag får leva med det iaf ;) Sen när jag kom hem så läste jag ut min bok som vi ska ha till Svenskan och jag pluggade lite fysik (yawn) men nu får jag väll visa att jag kan något för Säfsten.
Sen så stack jag och bror ut och åkte inlines, jag till dansen sen fick han sticka hem själv ;) Så dansade jag i 2.5h :) mysig dag.!
Juste! Sen måste jag bara dampa! Jag vet itne var jag ska fira Valborg, får ju inte i Hässleholm för mamma, why!??! Ska övertala henne men annars så blir det att fira hos Amanda vilket inte är sämre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0