Min födelsedag!

Hade en jättekul födelsedag igår!
Blev väckt av mamma och pappa som kom in och sjöng för mig och gav mig presenter. Fick då en resa till Gambia och 2000kr! Sen vid 12 tiden så stack mamma, Rebecca och jag till Väla där jag fick ett par Miss sixty jeans av Rebecca! Efter det så stack jag, pappa, Rebecca och mamma till Harris och käkade Ceasarsallad och till efterätt Créme Brulée, goodie!
Sen på kvällen så stack jag till Helsingborg med några tjejkompisar där vi badade och grillade, underbar dag!
Tina, jag, Ina och Pauline
Torulf?!? Så söt!
Flintasktek går faktiskt att grilla på engångsgrill!
Tina, jag och Rebecca
(Vattnet var faktiskt ganska varmt, dock så var inte regnet och luften det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0