Morgonträning!

Hellå Everybody!
Känns som att i 50% av inläggen jag gör så står det något om träning? ;D haha-
Gick upp halv 9 idag för att cykla till träningen och träna Body Balance och Indoor walking vilket ledde till en j*vlig huvudvärk som jag nu försöker att bli av med genom att vila! Dock så funkar det inte men det är en annan historia! Senare så hoppas jag på att någon vill komma hit och grilla med mig eftersom mamma och pappa ska iväg ett tag och jag tror inte att jag pallar vara ensam, eller det kanske skulle vara skönt? :o jaja, nu ska jag ligga och deppa över mina läppar som är brända, har en blåsa och är svullna (size XXL). haha:D
pussochgodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0