Shopping, again?

Ja men då blev det ju väla nu igen! Köpte stövlarna som jag velat ha ett tag men de ska antagligen lämnas tillbaka eftersom de inte var äkta läder! Suck, jag skiter i ifall de är äkta eller ej, jag vill ha skor!
Men resan dit var ju lite underhållande eftersom bussen gick isönder, sjukt kul! Men det slutade iallafall med att Emma och jag var på väla i 20-30 min eftesom jag skulle träna sen.
Så tränade jag Bodypump, core och spinning där jag fick stå längst fram där instruktören står, har gjort det innan men ändå, scarry!
Sen blev det........wait for it.............Teekväll hos Emma, det är lökigt men we love it så vi kör på det imorgon också!
Kyss och godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0