lack of sleep

Behöver nog sova efter en dag som igår. Den som säger att man inte kan ha kul utan dricka har inte träffat mina vänner.
Men jag tar det från början!
Igår så var jag på Väla och på familia och i stan i hbg så ja, överallt kan man säga! Sen när jag kom hem så blev det snabbt att käka och slå in paket för skulle till Emma och spela julklappsspelet. Man kan ju säga att man har otur om man får 4 saker varav 3 är godis men askul var det iallafall.
Det slutade med att alla sov hos Emma och vid 2-3 på natten så kollade vi hem till midgård och Svensson Svensson! Kärlek! Dock så har jag inte sovit så mycket kan man säga och idag så har det varit lika full rulle så kanske borde lägga mig nu? Känner att detta blev långt men får skylla mig själv för dålig uppdatering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0