Dag 1

Har varit i Gbg nu i cirka 9(?) timmar och jag älskar redan staden mer än jag gjorde innan! Vi var ute och gick i någon timme innan och min morbror skulle förklara vilka bussar och spårvagnar som jag skulle använda (tåg 1+3 och buss 17) men eftersom jag knappt kan ta ett tåg till hbg själv utan att hamna i stockholm så är det ett under att han låter mig passa min kussin! Som tur är så finns här ett gratis träningsställe (dock så vet jag inte hur det ser ut ännu) men eftersom jag inte tog med mig träningskläder så får jag väll sticka och shoppa lite, en bra anledning till lite shopping ;)
Men imorgon så ska jag och min kusin ut på vår första runda ensamma och det blir till parken, hoppas jag träffar någon som vill umgås med mig på eftermiddagarna och kvällarna här (lär antagligen inte hitta någon på lekplatsen men man kan önska?).
Nu ska jag iallafall sova så jag inte väcker Kira (kusinen) och dessutom så har jag gått in på någon okänds persons nät så jag hoppas att det inte är hackers eller något. (haha) ;)
Pussochgodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0