grått?

Jag måste bara säga att jag ogillar Sveriges väder till 100%. Varför måste det regna och blåsa?!? En gång i veckan MAX är okej men inte mer, speciellt på sommaren -.- Idag så har jag iallafall städat alla kakelgolv i huset och storstädat hela mitt rum fast jag är inte riktigt klar, darnet! Sen när jag städat så stack pappa och jag till Eslöv för att kolla pool, när man ser dem på land så ser en 6x3 pool ut att vara typ 10m lång, de är gigantiska! Dock så hittade vi ingen som vi skulle köpa eftersom de kostade ca. 150 000kr och då är de bara för poolen och då ska man bygga däck och hyra maskiner och sånnt också så det sket sig!
En sak har jag iallafall lärt mig i livet, och det är att inte se fram emot saker försen det händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0