Hemma och lever

Tröttsam dag igår minst sagt. VAknade vid sjutiden och sen vid halv 12 så begav vi oss hemåt mot Klippan med några småstop på vägen. Sen när jag kom hem vid 2 så packade jag upp snabbt och vid halv 3 så var jag påväg till Emma. (Y) Efter vi varit där så begav vi oss till hbg-fastivalen men dock så var jag inte så sugen på det så vid 12-12.30 var jag hemma. Det bästa på hela kvällen var lätt att träffa kompisar som jag inte sett sen jag kom till Gbg!
.
Annars idag så har jag faktiskt övningskört, 4e gågnen tror jag. Gick iallafall skitbra, jag backade runt svängar som ett proffs ;) (Dock så fick jag ett moterstop men det var tillåtet). Sen startade jag också i backe vilken gick skitbra så jag är riktigt på G nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0