Internetskit!

Hade skrivit ett underbart inlägg men såklart så slutar internet att fungera!
.
Iallafall så ska jag hem nu vilket ska bli delvis skönt eftersom jag saknar mina vänner men samtidigt så har jag blivit förälskad i Göteborg så jag kommer att sakna staden så mycket! Men sen i eftermiddag så ska jag till Helsingborgfestivalen, får se om jag hinner att vara hemma i mer än en timme ;)
.
En varning till alla skåningar: Är vädret skit så kommer jag också att vara det för vädret här är sjukt fint och himlen är 100% blå!
.
Ska också göra ett inlägg och visa vad jag köpt här i Göteborg, har ju varit på Nordstan två gånger men hittade otroligt lite kläder men jaja. Jag får väll sticka till Hbg och handla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0