The red lion

Har varit vid Majorna, Linnéstaden och Skansberget idag. Hörde att det regnade i klippan en massa;) Vi hade det ganska varmt här iallafall, gick i skjorts och linne nu på kvällen  och innan vi stack hem så gick vi till "The red lion" och tog en cider.
Men nu så ska jag bara kolla en film som jag förhoppningsvis inte ska kolla på tills klockan två inatt, men juste, DET ÄR HELG!
Imorgon så ska jag först bege mig tillsammans med Josef och Kira till Halland där pappa, Victor och Stuart ska hoppa fallskärm, kommer allt att bli en syn. Sen ska jag med dem hem och stanna i klippan över natten på fest hos antingen Robin eller Jennifer och sen vid 2på söndag så blir det av till Gbg igen.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0