Discobadkar!

SKOLAN ÄR OFFICIELLT SLUT! *sommarlov in my heart
.
.
Efter skolan idag så stack jag hem och... sov! (i typ 2h) Sen så städade jag en himla massa i hela huset eftersaom min bror tar studenten så vi får massa gäster, så duktig kan jag vara;) Sen så stack jag och tränade bodypump med Rebecca (måste ju bli sommarsnygg nu ju). Eftersom den slutar 7 men var försenat i 5min så fick jag duscha där snabbt som faen och sen springa till RACKIS där vi skulle fira skolavslutningen!
Efter det så stack jag, Jennifer och Paow till Jennifer där vi bara skulle hämta en sak men det slutade med detta.¨
Efter badet så drog vi hem till Amanda och hade lite sådär chillmys! Underbart! Dock fick man sticka hem tämligen tidigt eftersom jag måste vara pigg till imorgon!
PussGodnatt och tack allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0