shopping

Dagen började med att jag vaknar upp på grund av något som jag trodde var en jordbävning som sen visade sig att bara vara maskiner som la asfalt, KUL! Nej men sen så fick jag iallafall laga mat eftersom jag får 100kr för att laga mat till familjen på vardagar. Var dock tvungen att göra det vid 11 på morgonen eftersom jag skulle till väla. <3
Fastän jag inte hade några pengar så kom jag hem med 2 skjortor och armband?!? hmm..
Sen slutade det ju lite illa med att vi hamnade i åstorp och fick vänta där i 40 min. (Tack Rebecca) Missade också min TRÄNING! Hemskt!
Dock så ska jag nu gå och lägga mig eftersom man måste vara utvilad och snygg tills imorgon för då är det ju Midsommar! Älska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0