Eurovision song contest

Eurovision song contest. Eftersom Emma blev så sur så får jag väll kalla det för det^^ Ikväll så ska jag iallafall kolla på det med Warda och Pauline! Blir också Tacos och sen så sover vi där. yey! Glad är jag att Erik kom vidare, han är ju jätteduktig men texten är ju inte den fyndigaste;)
Annars så har det inte hänt så mycket idag, har övningskört för andra gången idag, 0 motorstop, stolt*. Övade på att backa runt hörn lite, inte så kul!
Har också bakat rabarberpaj idag och eftersom jag åt halva kakan (utan överdrift) så var jag tvungen att sticka ut och springa. Känner att träningen är igång nu, tränat över 10h denna veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0