Kontrakt!

Väldigt onödigt och tråkigt att läsa för er, men jag behöver denna omställningen.
.
Hela mitt liv känns lökigt nog som en bergochdalbana. Ena sekunden så är jag riktigt glad och sen i andra så känner jag bara för att stoppa tiden så jag inte missar något. Att jag har näsblod hela tiden och inte kan somna på nätterna hjälper ju inte? Detta har gått för långt.
.
Var iallafall på dansen idag för första gången på flera veckor! Det jobbiga är att ta sig till träningen, att ta till sig orken att byta om och sticka iväg. Jag mår ju så jävla bra efter och det vet jag, allting släpper ju för stunden och man koncentrerar sig på det man håller på med.
.
Men nu är det nya tag. Nu ska jag kämpa för glatta livet! Skolan, dansen, träning och vänner ska det enda vara i mitt liv för tillfället! Tvn får jag bara titta på när det finns något som jag vill se på, böcker får jag bara läsa när jag VET att jag har tid och sist men inte minst jag ska börja lägga mig i tid! 10.00-10.30.
.
Nu ska jag inte vara lat mer! Jag får sluta tycka synd om mig själv och jag får skylla mig själv att jag ligger efter i skolan. Nu MÅSTE jag ta tag i mitt liv och lyfta på min feta röv för jag har blivit en klagande "jag vet inte vad" och jag HATAR DET!  Det funkar inte så som det är nu så nu får jag ta tag i det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0