Home

Hemma i Dubai nu och fan vad skönt det är! Behöver lite tid att tänka på allt, My head is caoz! 
Kom hem igår natt och såklart så lämna jag nyckeln här innan jag åkte för det var några som skulle bo här så jag kunde inte komma in! Tur man har sofia som släpper in en! 
Sen igår drog vi ut igår och ALLA blev lite väl "lyckliga". Skulle på efterfest men blev inte så lyckat då alla däcka.. Hände dock en kul sak som jag om 2 veckor kommer berätta om "så exalterad" helt sjukt! 
Nu har jag också träffat elle och vi sitter just nu och målar. (Jag får inte titta dock-.^) kommer börja uppdatera igen och jobba på en header med, (ja emma äntligen) kram alla! ;*



Från taket på flyget, inget folk så helt tyst, bästa flygbolaget=emirates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0