Min sommar i 4 bilder

Eftersom min kära vän johanna känner mig så gör jag precis vad hon sa att jag skulle göra när jag börja blogga igen. Jag kör min sommar i ett fåtal bilder eftersom jag inte har alls många foton! 

Hela familjen drog här till lübeck över natten bara för att kolla på vm, helt magiskt eftersom Tyskland vann!





  Sen drog ett gäng från en håla som kallas Skånes Fagerhult och några tjejer från Klippan till bakken och senare tog vi in på vandrarhotell och drog ut på natten. Här har jag inga bilder tyvärr så det blir bara denna från när vi åkte häst och vagn dit

 Till sist så drog vi också till bigslap då vi såg bl.a. Steve aoki 


Juste, kanske ska nämna att jag fyllt år med och att jag snart ska flytta till Gotland för att plugga till ingenjör i kvalitetsteknik och ledarskap. Nervositeten är till Max!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0