Glüklich

Ikväll var jag på ladies night med 4 grymt sköna tjejer/kvinnor. Det är otroligt att man kan ha så kul med personer som är 10år äldre än en själv! Är lite småtipsy nu men vilket tillfälle är bättre än då när man ska skriva ett kärleksfullt inlägg?! 
 
Så tänkte jag vara lite tacksam idag och sprida lite glädje! 
 
Först av allt så är jag grymt tacksam (och glad) över att hamnat i en av antagligen de bästa värdfamiljerna man kan hamna i. Har en grym "chef" som är väldigt enkel och förstående och ett barn som har en så bra personlighet, lite blyg ibörjan men hon har en personlighet och en attityd som gör henne till ett så underbart barn! 
 
Sen så skulle jag även vilja tacka mina vänner, både de som jag fått i Dubai och de som är i Sverige. Suttit och snackat med kära Emma idag i mer än 2 timmar och ändå känns det som vi inte hunnit ta upp mer än 10% av det som vi behöver få ur oss. Även alla vänner jag träffat här som har accepterat mig trots min ålder, min omogenget och mina små ryck jag kan få. 
 
Till sist mina föräldrar som har uppfostrat mig till att vara nyfiken och stark nog att våga ge mig ut på detta äventyr som jag har hamnat i. Vi kanske inte alltid är sams men det jag nog saknar mest här i Dubai är våra kvällar hemma framför tvn med brasan och chips. Jag älskar mina föräldrar så grymt mycket även fast jag antagligen inte säger det ofta nog till dem!  
 
Så kram och peace and love till er alla! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0