RedFest

Har ju inte lagt upp något sen festivalen så här är lite bilder!

13 feb 

*conor maynard 


*tinie tempah (förövrigt helt awesome artist) 



*jessie j (den bästa på hela festivalen) så grym och en ny idol till mig!


  
*och till sist första dagen: Marvin humes som var hög som ett hus med en kass side kick, vi gick innan han var klar!


14/2

*rita ora, så snygg tjej så det går inte att förstå

*naughty boy 

(Har inga foton men en sångerska) 

*john newman, så ofräsch kille men sjunga kan han fan! 




* och lumineers som jag trodde skulle vara kassa eftersom jag bara kan en låt av dem (ho Hey) dock så var dessa den största chocken!

(Efter här spela även mark Ronson och zane lowe)

Så fulla på dessa 3 fotona att Micki fick ta en paus 






Någon känd Manchesterspelare som jag ärligt inte vet vem det är! Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0