Produkter

Grymt jobbigt träningspass, körde igenom typ hela kroppen för skojs skull. 


Men som sagt, de två sakerna jag beställde i paketet var rippedhardcore tabletter och Nattprotein. 

Hardcoretabletterna har jag testat innan och de är till för de som vill gå ner i fettmassa. De minskar din aptit, ökar förbränning (innehåller cayennepeppar, grönt tee och chili) och har en galen koffeinhalt(293mg en redbull har ca 20-30 tror jag). Jag har haft dessa ett tag och energin du får är sinnessjuk så du orkar lätt 2 h på gymmet.

Det andra jag köpte är ett protein du tar innan du lägger dig och heter Night PRO. Anledningen till att jag köpte detta är då jag ibland kommer hem sent från gymmet och inte pallar laga mat och också eftersom man helst inte ska äta 2-3h innan du lägger dig. Så använder du detta proteinet ska muskler återhämta sig och det finns även ett ämne som gör att du ska sova djupare och somna lättare. Jag har aldrig testat denna innan så får se om någon vecka hur det funkar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0