Fredag

Ledig!! Denna terminen kommer vi att vara lediga 2 dagar i veckan vilket är så skönt! Sitter just nu med min frukost (eko bananpannkakor, eko grönt te och kvargsmoothie med hemmarostad musli).

Imorse drog jag direkt (efter kaffet) till gymmet och skulle försöka klara mitt mål dvs 1h på trappmaskinen i 10an och en paus på 5 min i 6an, Har nog aldrig haft så sega ben så det var inte det roligaste jag gjort men jag klara det. Handlade iallafall mat och en våg (så jag kan väga mig var morgon) så dagens huvudmål blir att laga matlådor.

Kommentarer
Postat av: Ereeka

Det ser gott ut! Jag skulle också vilja prova trappmaskin!:)

Svar: Testa! Det är så kul när man kommer in i det!
MatildaImmonen

2016-01-22 @ 13:52:24
URL: http://ereeka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0